چهارشنبه, 4 بهمن 1402

اخبار روز

ما را دنبال کنید

آب پاکی سرپرست ملوان روی دست پرسپولیسی ها

۱۱:۵۹ ب٫ظ, ۴ بهمن ۱۴۰۲
محمد عمری

سرپرست ملوان درباره توافق محمد عمری با این تیم، توضیحاتی ارائه کرد.

حبیب فرعباسی، میلاد سرلک و محمد عمری سه بازیکنی هستند که امروز تصویرشان با لباس سربازی منتشر شد. این سه بازیکن امروز با پوشیدن لباس سربازی در پادگان حاضر شدند و نیم‌فصل دوم برای ملوان به میدان خواهند رفت.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود هیچ باشگاهی حق جذب محمد عمری را ندارد و اگر این اتفاق رخ دهد، باید منتظر اقدام حقوقی باشگاه پرسپولیس باشد.

محمد بادافره سرپرست ملوان درباره این موضوع می‌گوید:” محمد عمری در این مقطع تصمیم گرفته به سربازی برود و دفترچه‌اش را برای باشگاه فرستاده بود. قانونا هر بازیکنی که سرباز می شود به ملوان می آید. این بازیکنان برای سربازی به ملوان آمده‌اند و پس از پایان این دوره به تیمشان برمی‌گردند. کارهای روتین سربازی بازیکنان در حال انجام است.”

سرپرست ملوان با اشاره به اینکه هنوز قراردادی با این بازیکنان ثبت نشده، مدعی شده که مشکلی این تیم را بابت توافق با محمد‌ عمری تهدید نمی‌کند:” در مورد مذاکره با پرسپولیس، مدیران ملوان باید کارهای لازم را انجام دهند و در حیطه کاری من سرپرست نیست. برای عمری هم مشکلی نداریم چون این بازیکن خودش خواسته سرباز شود و به ملوان بیاید. عمری، سرلک و فرعباسی هر سه بازیکن فردا در تمرین ملوان شرکت می‌کنند و به تیم اضافه می‌شوند.”

پربیننده ها

حاشیه ها

ورزشی

عکس خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *