یکشنبه, 30 مهر 1402

اخبار روز

ما را دنبال کنید

مراکز فروش و نمایندگی‌های کارخانه ی فرش کاشان

۱:۵۹ ب٫ظ, ۳۰ مهر ۱۴۰۲

 

فرش کاشان یکی از مرغوب‌ترین فرش‌ها است که هرساله به تعداد کارخانه‌ها و نمایندگان فروش آن اضافه می‌شود اما در میان انبوه نمایندگی‌ها، کدام مرکز را برای خرید انتخاب کنیم؟

برای پیدا کردن این سوال پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید زیرا به بررسی نمایندگی‌های این مدل فرش پرداخته‌ایم و همچنین ویژگی‌های یک مرکز خرید خوب را بررسی کرده‌ایم.

پرفروش‌ترین و جدیدترین فرش‌ها در 1402

فرش کاشان در نوع خود و با طرح و کیفیتی که دارد، بسیار مورد توجه خریداران است. کارخانه تولیدکننده هرسال مدل‌های جدیدی را به کالکشن خود اضافه می‌کند. بنابراین، در این بخش نگاهی به پرفروش‌ترین و جدیدترین فرش کاشان در سال 1402 می‌پردازیم.

فرش طلاکوب

اولین فرش پرفروش، طلاکوب است. این فرش زیبا از دسته محصولات نقش برجسته است که هنر ایرانی را به رخ می‌کشد و جلوه خاصی به فضا می‌دهد. باتوجه به زیبایی چشمگیری که این محصول دارد، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

این مدل از فرش کاشان، در شانه، تراکم و ابعاد مختلفی تهیه می‌شود و فرد بنابر بودجه‌ و فضایی که در اختیار دارد، نوع مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

فرش بهشت نقره‌ای

این فرش دومین فرش پرفروش سال بوده که شامل گل‌های رنگارنگ افشان است و از نظر کیفیتی چیزی از مدل طلاکوب، کم ندارد. نخ به‌کاررفته در خواب فرش 100درصد اکرلیک است که دوام فرش را افزایش داده و پرز ندارد.

فرش 1500 شانه

اکثر افراد به‌دنبال فرش‌های ۱۵۰۰ شانه هستند زیرا کیفیت بسیار قابل‌توجهی دارند و به همین خاطر می‌توانند تا مدت‌ها رنگ‌وروی خود را حفظ کنند. به این ترتیب فرد با صرف یک هزینه واقع‌بینانه، می‌تواند یک محصول باکیفیت تهیه کند.

این فرش در انواع رنگ و طرح‌ها تولید شده تا با سلیقه تمامی خریداران هماهنگ بوده و نیاز آنها را برطرف کند.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته

این مدل فرش از لحاظ تراکم، بسیار باکیفیت است و شانه متوسطی دارد. گل‌های برجسته روی آن باعث شده تا محصول جلوه زیباتری داشته باشد و چشم‌ها را به خود جلب کند. اگر قصد تهیه فرش برای سالن خانه خود را دارید، پیشنهاد ما مدل گل برجسته است.

عوامل موثر بر قیمت فرش کاشان

موارد زیادی بر قیمت فرش کاشان تاثیرگذار هستند که اطلاع داشتن از آنها کمک می‌کند تا فرد بتواند براساس بودجه و نیاز خود، محصول مورد نظر را تهیه کند. برخی از این عوامل به ترتیب زیر هستند:

  • مواد اولیه: مواد اولیه‌ایی که برای بافت فرش به‌کار می‌رود بسیار مهم است. الیاف درجه یک باعث دوام بیشتر‌ و ماندگاری فرش می‌شود. نخ‌هایی که در فرش به‌‌کار می‌روند شامل اکریلیک، بی سی اف، پلی استر، پلی پروپین ترکیبی و ویسکوز هستند.

بهترین آن الیاف اکریلیک هستند که دارای ویژگی‌های مانند عدم پرزدهی، عدم حساسیت و آلرژی، مقاومت بالا دربرابر گرما و نور و عدم تاخوردگی و‌ پوسیدگی هستند.

  • ابعاد فرش: فرش‌ها معمولا در متراژ ۶متری، ۹متری و ۱۲متری بافته می‌شود. مشتریان باتوجه به اندازه‌ سالن‌ها و اتاق خواب‌هایشان فرش مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. در این میان هرچقدر ابعاد محصول بزرگ‌تر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود. به‌عنوان مثال، قیمت فرش 9 متری از فرش ۱۲ متری کمتر است.
  • تراکم و شانه فرش: تراکم و شانه فرش جزء مهم‌ترین عواملی هستند که در قیمت آن تاثیرگذاراند. هرچقدر تراکم فرش بیشتر باشد، سفت‌تر و فشرده‌تر است و هرچه شانه فرش بیشتر باشد ظرافت آن بهتر و بافت آن ریز‌تر است. برای مثال قیمت فرش 12 متری می‌تواند باتوجه به تراکم و شانه آن متفاوت باشد.
  • رنگ‌بندی فرش‌ها: رنگ‌بندی فرش‌ها نیز به مقدار کمی روی قیمت فرش تاثیرگذاراند. در کارخانه فرش کاشان به نکات مهم فرش ازجمله رنگ آن توجه خاصی می‌شود زیرا علایق مشتریان بسیار متفاوت و گسترده است.
  • درجه‌بندی فرش: درجه فرش، کیفیت تجاری آن است و براساس یکسری از مشخصات فرش ماشینی تعیین می‌شود. بنابراین، درجه‌ کیفی محصول در تغییر هزینه آن نقش بسزایی دارد.
  • واسطه‌ها: فروشنده‌ای که فرش را از آن تهیه می‌کنید، در قیمت محصول تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال تهیه این محصولات از نمایندگی فرش کاشان باعث کاهش هزینه چشمگیر خواهد شد. بنابراین، سعی کنید در هر شهری که هستید نمایندگی کارخانه کاشان را یافته و برای خرید به آنجا بروید.

خدمات نمایندگی‌های فرش کاشان

مهم‌ترین خدمات پس از فروش فرش کاشان ارائه دادن ضمانت‌نامه، بیمه‌نامه معتبر و کتبی 10ساله است. علاوه‌بر آن، ارسال سریع و تحویل محصول درب منزل از دیگر خدمات این نمایندگی‌ها است.

همچنین این نمایندگی‌ها امکان خرید غیرحضوری را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا افراد در سراسر کشور بتوانند با صرف هزینه و زمان کمتر، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

همچنین این مراکز خرید فرش کاشان، برای آسان‌تر کردن خرید، 3 روش پرداخت اینترنتی، کارت به کارت و واریز به حساب را برای افراد فراهم کرده‌اند.

از دیگر خدمات این مراکز ارائه جشنواره‌های تخفیف است که شما می‌توانید در این دوره‌ها، محصول مورد نظر خود را قیمتی بسیار کمتر از ارزش اصلی آن تهیه کنید.

معرفی نمایشگاه کارخانه فرش در کاشان و تهران

فرش کاشان بیشتر از ۷۰درصد تولید فرش کشور را به خود اختصاص داده است و به‌عنوان پایتخت فرش ایران و کل جهان شناخته شده است. اگر در پی یافتن مرکز فروش فرش ماشینی باکیفیت هستید حتما به شهر کاشان سر بزنید. فرش کاشان از نظر کیفیت، ماندگاری، رنگ و نقش در بالاترین سطح قرار دارد.

اگر می‌خواهید به‌طور مستقیم از کارخانه خرید کنید تا بتوانید از کیفیت محصول اطمینان داشته و آن را با قیمت کمتر تهیه کنید، باید به آدرس کارخانه کاشان، روبروی دارسلام شهرک فتح المبین بروید.

تلفن تماس:

03155549900

اگر ساکن تهران هستید و قصد خرید فرش کاشان را دارید، می‌توانید به نمایندگی‌های این کارخانه در پایتخت مراجعه کنید. آدرس نمایندگی فرش کاشان در تهران عبارت است از تهرانپارس انتهای خیابان ۱۹۶ بین چهار راه 131 و 133 پلاک 325.

تلفن تماس:

02177320031

جمع‌بندی

زیبایی هر خانه با فرشی که در آن است دوچندان می‌شود. با توضیحاتی که در این مقاله در مورد فرش کاشان گفته‌شد، حال می‌توانید برای خرید این محصول به‌طور حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. نمایندگی‌های این کارخانه در سراسر کشور وجود دارند که با مراجعه به آنها می‌توانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید اما امکان خرید اینترنتی نیز از وبسایت این کارخانه وجود دارد. تنها کافی‌است با مراجعه به وبسایت این کارخانه، مدل‌های مختلف را دیده و محصول مد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان، به آدرس شما ارسال شود.

پربیننده ها

حاشیه ها

ورزشی

عکس خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *