یکشنبه, 19 آذر 1402

اخبار روز

ما را دنبال کنید

موارد مهم در مورد انتقال امتیاز وام بانک رسالت

۱۲:۳۱ ب٫ظ, ۱۹ آذر ۱۴۰۲

اگر در بانک قرض الحسنه رسالت افتتاح حساب نموده اید و می خواهید وام قرض الحسنه با کارمزد 0% بگیرید، بهتر است بدانید که بانک قرض الحسنه رسالت به میزان معدل حساب 6 ماهه شما، به شما وام می دهد. به معدل حساب 6 ماهه اصطلاحا امتیاز وام گفته می شود.

 

 برای اینکه امتیاز وام بیشتری داشته باشید بایستی مبلغ بیشتری را در بانک رسالت سپرده نمایید. اگر امکان سپرده گذاری طولانی در بانک رسالت را ندارید می توانید نسبت به دریافت یا خرید امتیاز وام بانک رسالت از افراد معتبر اقدام نمایید. همچنین سایتهای زیادی نسبت به ارائه خدمات انتقال امتیاز وام بانک رسالت اقدام می نمایند و شما می توانید با احراز هویت فروشنده امتیاز وام، نسبت به خرید حضوری امتیاز اقدام نمایید.

خرید امتیاز وام بانک رسالت

یکی از سایتهای معتبر در فروش امتیاز وام بانک رسالت، مرکز خدمات مالی و بانکی آوا می باشد که در تمامی مراکز استانهای کشور، نمایندگی حضوری دارد تا بدون دغدغه نسبت به اقدام نمایید. در این سایت نیازی به ثبت نام و شارژ مالی حساب کاربری نمی باشد و می توانید به صورت کاملا حضوری، با خیال راحت نسبت به نقل و انتقال امتیاز وام بانک رسالت اقدام نمایید.

انتقال امتیاز وام بانک قرض الحسنه رسالت به صورت آنی صورت می پذیرد، پس از دریافت امتیاز وام، می توانید نسبت به درخواست وام اقدام نمایید. خوشبختانه تمام مراحل دریافت وام از بانک رسالت به صورت الکترونیکی قابل انجام می باشد.

پربیننده ها

حاشیه ها

ورزشی

عکس خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *