شنبه, 14 بهمن 1402

اخبار روز

ما را دنبال کنید

میزان درآمد سالانه معامله گران فارکس در بروکر اینوسلو چقدر است؟

۱۱:۵۸ ق٫ظ, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

بازار ارزهای خارجی که با نام فارکس شناخته می شود به دلیل محدودیت کم برای ورود، اهرم و سودهای بالقوه زیاد، توانسته است مقدار زیادی از سرمایه گذاران جدید را جذب کند. از آنجایی که بازار فارکس یک بازار 24 ساعته در سراسر جهان باز است، بسیاری از مبتدیان می خواهند بدانند که چقدر می توانند از فارکس درآمد کسب کنند و اصلا چطور میشود وارد بزرگترین و نقدشونده ترین بازار مالی جهان شد و درآمد دلاری کسب کرد.

فارکس به دلیل سود و درآمد بالایی که بصورت ارزی برای معامله گران دارد، بسیار محبوب شده است. از طرفی با ایجاد سیستم های کپی معالات و سیستم های مدیریت سرمایه مختلف در بروکر فارکس، حتی نیازی نیست که دانشی در مورد معاملات فارکس داشته باشید و خیلی راحت معاملات بصورت خودکار براساس استراتژی های تریدرهای برتر انجام میشود و شما فقط نظاره میکنید و درآمد کسب میکنید.

حتما یک بروکر یا کارگزاری بین المللی که پشتیبانی و وبسایت فارسی برای کاربران ایرانی دارد را انتخاب کنید. بروکر اینوسلو چنین ویژگی هایی دارد و روش های واریز و برداشت ویژه ای برای تمام کاربران در نظر گرفته است. شما ضمن اینکه میتوانید حساب آزمایشی رایگان در اینوسلو افتتاح کنید، تنها با 100 دلار سرمایه گذاری میتوانید سالیانه سود قابل قبولی کسب نمایید و هر زمان بخواهید آن را برداشت کنید. البته به شرط اینکه کمی در فارکس دانش خود را بالا ببرید!

کسب درآمد دلاری سالانه در فارکس

قبل از اینکه وارد این صنعت پرسود شوید، مهم است که بدانید چه عواملی در تعیین موفقیت شما از نظر میزان درآمدی که می توانید از ارزهای معاملاتی کسب کنید، نقش دارند.

درآمد فارکس به چه عواملی بستگی دارد؟

مقدار پولی که می توانید از فارکس به دست آورید به عوامل زیادی بستگی دارد. یک معامله گر باتجربه فارکس با یک استراتژی خوب می تواند از 5 تا 10 درصد سرمایه گذاری خود در یک ماه و سالانه تا 50 درصد و حتی بیشتر درآمد کسب کند. معامله گران با استراتژی های تهاجمی تر و اهرم بالاتر می توانند تا 20% در یک ماه سود ببرند، که اگر سود مرکب سالیانه را حساب کنید چیزی در حدود 200 درصد می شود.

سود معامله گران معمولی فارکس در ماه چقدر است؟

معامله گران فارکس معمولاً به طور متوسط ​​5-10٪ در ماه در بازارها درآمد دارند. اگر از ریسک بالاتر و اهرم بالاتری استفاده می کنید، امکان افزایش 20٪ در یک ماه وجود دارد.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که بر میزان سود معامله گران فارکس تأثیر می گذارد. حتی اگر من و شما دقیقاً استراتژی معاملاتی مشابهی داشتیم ، نتایج ما ممکن است بسیار متفاوت باشد.

همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که اکنون گزینه های زیادی برای تامین مالی برای معامله گران فارکس وجود دارد. در حالی که قبلاً اگر میانگین ماهیانه 3% را داشتید تبدیل شدن به یک معامله گر تمام وقت بسیار سخت بود، اما اکنون سود و درآمد میانگین معامله گران افزایش یافته است.

معامله گران با ربات های تجاری سودآور، به طور متوسط از 8٪ تا 100٪ بازده به دست می آورند.

بنابراین، در حالی که ذکر درصد خاصی که می توانید از ارزهای معاملاتی انتظار داشته باشید دشوار است، ما می توانیم نگاهی عمیق تر به برخی از عوامل تعیین کننده درآمد معامله گران فارکس بیندازیم.

مدیریت ریسک در بازار فارکس

صنعت فارکس یک صنعت بسیار سخت است، که بیش از 75٪ از معامله گران پول بیشتری از دست می دهند. با این حال، این به دلیل فقدان مدیریت ریسک از سوی آنها است.

مدیریت ریسک شما در فارکس بسیار مهم است. توصیه می‌شود که فقط حدود 1% از سرمایه معاملاتی خود را در هر معامله به خطر بیندازید و هرگز بیش از 5% از سرمایه معاملاتی خود را در یک جلسه ریسک نکنید.

به عنوان مثال، معامله‌گری با حساب تجاری 1000 دلاری تنها می‌تواند حداکثر 10 دلار در هر معامله ریسک داشته باشد.

با استفاده از قانون 5% به عنوان یک استراتژی مدیریت ریسک، اگر می‌خواهید یک سرمایه گذاری بلند مدت 5000 دلاری در یورو/دلار آمریکا داشته باشید و با 100000 دلار در حساب معاملاتی خود شروع کنید، حد ضرر اولیه را حدود 10 پیپ زیر ورودی خود تعیین می‌کنید.

سپس، بسته به اندازه معامله ای که می خواهید انجام دهید، سود اولیه خود را به حدود 2 تا 3 پیپ زیر یا بالاتر از این سطح منتقل می کنید تا ضرر را محدود کنید و فضای کافی برای خروج مناسب به خود بدهید.

دسترسی به اهرم در فارکس برای افزایش سود

سودهای بالقوه بزرگ تنها در صنعت فارکس به دلیل ارائه اهرم های بزرگ توسط کارگزاران امکان پذیر است. اهرم توانایی قرض گرفتن پول از بروکر در بازار فارکس است.

شما می توانید با مارجین معامله کنید، یا با سپرده اولیه 5 دلار و قرض گرفتن 95 دلار، در مجموع 100 دلار به دست آورید. اساساً قدرت خرید و پتانسیل سود (یا ضرر) شما را دو برابر می کند. اگر 10 درصد سود داشته باشید و 9 درصد ضرر کنید، این سود خالص 1 درصد است.

بسیاری از کارگزاران اهرم 400:1 را ارائه می دهند که می تواند به شما یک سپرده اولیه 100 دلاری بدهد و تا 4000 دلار وام بگیرید و امکان کسب 40٪ سود یا 94٪ ضرر را فراهم می کند.

تاثیر اهرم در درآمد معامله گران فارکس

اهرم همیشه به همه معامله گران در همه بروکرها ارائه نمی شود. هرچه اهرم بیشتری داشته باشید کسب درآمد در فارکس آسان تر است، اما همچنین می توانید پول بیشتری از دست بدهید.

اگر تازه وارد فارکس شده اید، توصیه می شود که با اهرمی بیش از 30:1 شروع نکنید، تا سرمایه خود را در معرض ریسک بالا قرار ندهید. با اثبات توانایی خود در مدیریت ریسک و انجام معاملات هوشمند، به اهرم های بیشتری دسترسی خواهید داشت.

برخی از کشورها مقررات صنعت فارکس را سرکوب می کنند، بنابراین اهرم ها برای برخی از معامله گران محدود شده است.

برای مثال، اگر در بریتانیا معامله می‌کنید، توصیه می‌شود از یک کارگزار فارکس تنظیم‌شده توسط FCA استفاده کنید. با این حال، این کارگزاران شما را در اهرم 1:30 محدود می‌کنند، مگر اینکه مشتری حرفه‌ای باشید.

چطگونه معاملات فارکس با اینوسلو را شروع کنیم؟

خیلی راحت است، کافیست ابتدا در حساب آزمایشی که نیازی به پرداخت پول ندارد، ثبت نام کنید و مدتی را صرف انجام معاملات آزمایشی، اما در فضای واقعی فارکس نمایید. بروکر اینوسلو شرایطی را فراهم کرده که شما میتوانید با ایجاد حساب آزمایشی خیلی راحت معاملات خود را آغاز کنید و پس از تسلط با کمترین سرمایه شروع به کسب درآمد دلاری نمایید. جهت ورود به سایت فارسی این شرکت که یک بروکر بین المللی فارکس است و به بسیاری از معامله گران در سرتاسر دنیا خدمات ارائه میدهد، دامنه invesloir.com/fa در دسترس شماست. تیم پشتیبانی فارسی این تیم بصورت 24 ساعته شما را راهنمایی خواهند کرد.

Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 در کشور قزاقزستان ثبت شده است. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ 13-07-2021، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس و خدمات رمزارز را به مشتریان داخل و خارج کشور قزاقستان کسب کرده است.

تیم حرفه‌ای Inveslo با تخصص در خدمات فارکس در راه فتح قله‌های جدید و رسیدن به اهداف مالی، یاری‌رسان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بوده است. آنها با گشودن دروازه‌ای به سوی دنیای مالی، راه را برای معامله‌گران روشن کرده اند.

Inveslo محیط معاملاتی فوق‌العاده‌ای را برای معامله‌گران استثنایی فراهم می‌کند. غرق در دنیای مالی شوید و معامله کنید – فارکس، CFDهای سهام، فلزات اسپات، CFDهای شاخص، حامل‌های انرژی اسپات و رمزارزها.

معامله‌گران سراسر جهان به Inveslo اعتماد دارند و این بروکر را برای همکاری و شراکت انتخاب کرده‌اند.

آزادی عمل لازم در معاملات را با این بروکر تجربه خواهید کرد. با یک حساب واحد در چند بازار سرمایه‌گذاری کنید.

بدون نگرانی بابت کمیسیون‌های مخفی. شفافیت کامل را در تمام جوانب تجربه کنید!

پربیننده ها

حاشیه ها

ورزشی

عکس خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *