بازنشستگان تامین اجتماعی: فیش حقوقی اردیبهشت هنوز قابل دریافت نیست +پاسخ سازمان
کد خبر: ۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۰

بازنشستگان تامین اجتماعی: فیش حقوقی اردیبهشت هنوز قابل دریافت نیست +پاسخ سازمان

بازنشستگان تامین اجتماعی: فیش حقوقی اردیبهشت هنوز قابل دریافت نیست +پاسخ سازمان

بازنشستگان کارگری می‌گویند: هنوز قادر به دریافت فیش حقوقی اردیبهشت نیستیم.

بازنشستگان کارگری می‌گویند: هنوز قادر به دریافت فیش حقوقی اردیبهشت نیستیم.

 

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که همچنان فیش حقوقی اردیبهشت قابل دریافت نیست و هرچه به سامانه رجوع می‌کنیم، نمی‌توانیم فیش حقوقی را دریافت کنیم.

 

این بازنشستگان می‌گویند: از زمان واریز حقوق اردیبهشت، موفق به دریافت فیش حقوقی نشدیم. 

 

در عین حال، تامین اجتماعی در این رابطه توضیح داده است: «با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آماده‌سازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه، دریافت فیش و احکام حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران محترم به صورت حضوری و غیرحضوری فعلاً مقدور نیست. ضمن عذرخواهی مجدد و تشکر از شکیبایی شما، خواهشمندیم تا اتمام فرآیندهای مذکور و اطلاع‌رسانی رسمی، همراهی و صبوری نمایید.»

اشتراک گذاری
گزارش خطا
ارسال نظر شما
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.