افزایش حقوق ناقص بازنشستگان تامین اجتماعی
جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی با ثبت پویشی از روند پرداختهای جدید انتقاد و اعلام کردند که «افزایش حقوق مصوب بهصورت کامل اجرا نشده و با وجود وعدهٔ افزایش و همسانسازی، مبالغ واریزی کمتر از انتظار بوده است».

جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی با ثبت پویشی از روند پرداختهای جدید انتقاد و اعلام کردند که «افزایش حقوق مصوب بهصورت کامل اجرا نشده و با وجود وعدهٔ افزایش و همسانسازی، مبالغ واریزی کمتر از انتظار بوده است»؛ موضوعی که به گفته آنان نیازمند شفافسازی فوری از سوی مسئولان است.
در متن این پویش آمده: براساس اعلام اولیهٔ مسئولان، مقرر شده بود حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران با حداقل ۶۰ درصد افزایش سالانه مصوب پرداخت شود. همچنین اجرای مرحلهٔ سوم طرح همسانسازی هم در دستور کار قرار داشت که میتوانست منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوقها شود.
اما پساز گذشت حدود ۳ ماه از سال و پرداخت حقوقها بر مبنای پارسال، واریزیهای جدید انجام شده که براساس گزارشها، میزان افزایش اعمالشده در برخی موارد حداکثر حدود ۴۵ درصد بوده و با ارقام اعلامشدهٔ اولیه همخوانی کامل ندارد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.