پرونده رایگان شدن حمل و نقل تهران بسته نشده است
شهردار تهران از ارائه لایحه جدیدی درخصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی به شورای شهر خبر داد.

پرونده رایگان شدن حمل و نقل عمومی شهر تهران با وجود مصوب نشدن این طرح در شورای شهر هنوز بسته نشده است.
در همین رابطه علیرضا زاکانی، شهردار تهران اعلام کرد که بعد از ایام تشییع پیکر امام شهید، لایحهای را به شورا میبریم که بخشی از شهروندان از حملونقل عمومی رایگان استفاده کنند و به بخشی هم تخفیف داده شود. تلاش میکنیم در باشگاه شهروندی امکانات شهر مبتنی بر عدالت باشد.
درحال حاضر تا پایان دهه اول محرم استفاده از حمل و نقل عمومی رایگان است.
گزارش خطا
پسندها:
0
ارسال نظر شما
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
تازه های سایت
ورزش
حاشیه