شنبه, 13 شهریور 1400

اخبار روز

ما را دنبال کنید

بورس این هفته صعودی است؟

۹:۲۹ ق٫ظ, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اقتصاد آزاد به نقل از تحریریه،‌ بازار سهام هفته گذشته روند مثبتی داشت اما سه روز معاملاتی را با اصلاح شاخص کل گذراند. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند و در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد قرار گرفت.

فلاحیان، کارشناس بازار سرمایه معتقد است، هفته آینده روند بازار سهام با پیشروی تک سهم‌ها خواهد بود و تحرکات متعادل و خنثی را برای شاخص خواهیم دید.

مرید سادات، کارشناس بازار سرمایه نیز تاکید دارد،‌ بازار هفته آینده صعودی است و گروه‌های پیشرو فلزات اساسی و شیمیایی‌ها هستند.

به هر ترتیب باید این نکته را در نظر داشت که پالسهای مشخصی به بازار ارز با هدف افزایش عرضه مخابره شده است. در صورت تثبیت بازار ارز و یا حتی افت قیمت و بازگشت قیمت دلار به محدوده 25 هزار تومان خبر خوبی برای سهام شاخص ساز و دلاری بورس نیست. در صورت تایید این سناریو به نظر میرسد اقبال اصلی سرمایه گذاران به سمت سهام کوچک که در چند هفته اخیر رشد چندانی نداشته اند، باشد.

اما در صورتی که نرخها در بازار ارز صعودی باشد،‌ نزدیک شدن شاخص کل به محدوده 1.6 میلیون واحدی و حتی عبور محکم از این مقاومت یک پیش بینی کاملا در دسترس میباشد.

حاشیه ها

ورزشی

عکس خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *