چهارشنبه, 9 اسفند 1402

اخبار روز

ما را دنبال کنید

رضا درویش پرسپولیسی ها را ترساند

۱۰:۳۳ ق٫ظ, ۹ اسفند ۱۴۰۲
رضا درویش مدیریت پرسپولیس

رضا درویش اعلام کرد این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس یک بازیکن آزاد نیز جذب کند.

در شرایطی که ساعاتی قبل پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بسته شده است، رضا درویش ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگویی با برنامه فوتبال برتر در خصوص فعالیت‌های این باشگاه در این پنجره صحبت کرد و گفت احتمال جذب یک بازیکن آزاد دیگر نیز وجود دارد.

رضا درویش با اشاره به فسخ دو بازیکن سرخپوش در روز پایانی نقل و انتقالات گفت: امروز یک بازیکن خواستار جدایی بود و یک بازیکن هم ما از ادامه همکاری با او بی‌بهره‌ایم. کار شهاب زاهدی تا ۶-۷ بعدظهر و کار نبیل باهویی هم تا پنج دقیقه پیش طول کشید.

او ادامه داد: بازیکنانی جذب شده‌اند که مردم کم و بیش اطلاع دارند. به زعم کارشناسان در ۱۰-۱۲ سال اخیر کمتر پیش آمده که این تعداد بازیکن با این کیفیت جذب شوند؛ بازیکن ازبکستانی، بازیکن قطری، آقای آل‌کثیر، آقای خدابنده‌لو و آقای بابایی جذب شدند و دو بازیکن سرباز بودند که دیگر در خدمت‌شان نبودیم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه احتمال جذب یک بازیکن آزاد نیز وجود دارد، گفت: اگر آقای اوسمار احساس کند که نیاز است مهاجم هدف بگیرم، بازیکن آزاد فراوان است و ۱۰-۱۵ نفر هم به ایشان پیشنهاد شده است. اما گفتند اجازه بدهید دو بازی انجام بدهیم و ببینم احتیاج داریم یا نه.

حاشیه ها

ورزشی

عکس خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *